Strona wykorzystuje COOKIES w celach statystycznych, bezpieczeństwa oraz prawidłowego działania serwisu.
Jeśli nie wyrażasz na to zgody, wyłącz obsługę cookies w ustawieniach Twojej przeglądarki.

Zgadzam się Więcej informacji

ODSZKODOWANIA

KONTAKT Z NAMI

PRZYKŁADY

Uzyskaliśmy dla naszych klientów odszkodowania od:

Aktualności

Świąteczne strajki na brytyjskich lotniskach!!!

Jak zapowiadają brytyjscy związkowcy, strajk rozpocznie się w dniu 23 grudnia 2016 r. między innymi na lotniskach Heathrow, Gatwick, Stanstedi Luton, a także w Edynburgu, Glasgow, Manchesterze i Newcastle.Przewiduje się, że strajki potrwają 48 godzin. Taka sytuacja jest szczególnie przykra z uwagi na okres świąteczny, i tysiące pasażerów zdążających do domów na święta.

Jakie prawa przysługują pasażerom w związku z odwołaniem lotów z powodu strajku?

 

W razie odwołania lotu z powodu strajku, linia lotnicza ma obowiązek niezwłocznie skontaktować się z pasażerem i zaproponować alternatywne rozwiązanie np. transport zastępczy na porównywalnych warunkach. Pasażer ma także prawo zmienić datę podróży lub całkowicie z niej zrezygnować i domagać się zwrotu ceny biletu.


Gdy pasażer będąc już na lotnisku dowiaduje się o odwołaniu lotu, przewoźnik ma obowiązek zapewnić  opiekę. W przypadku zaoferowania przez linię połączenia alternatywnego, pasażerom przysługują bezpłatne posiłki i napoje w ilościach proporcjonalnych do czasu oczekiwania na lotnisku. Przewoźnik powinien także umożliwić przeprowadzenie dwóch bezpłatnych rozmów telefonicznych, wysłanie dwóch faksów lub e-maili. Należy także pamiętać, że jeżeli w związku ze strajkiem data podróży przesunęła się co najmniej o jeden dzień, linia lotnicza musi zapewnić bezpłatne zakwaterowanie wraz z transportem do hotelu i z powrotem na lotnisko.


Strajk traktowany jest jako tzw. nadzwyczajna okoliczność, której nie można było uniknąć pomimo podjęcia wszystkich racjonalnych środków. W tej sytuacji nie przysługuje prawo do zryczałtowanego odszkodowania na podstawie Rozporządzenia (WE) nr 261/2004. Jeśli jednak pasażer poniósł szkodę lub przewoźnik nie zapewnił należytej opieki, można i należy złożyć reklamację dochodząc swoich praw! 

data publikacji: 2016-12-19 10:13:15

KOMENTARZE

Na razie brak komentarzy! Twój może być pierwszy!

Dodaj komentarz:
Komentarz ukaże się po jego zatwierdzeniu przez administratora.
<span class="upper">Dowiedz się</span>
Dowiedz się
Jak uzyskać odszkodowanie

Skontaktuj się z nami, żeby dowiedzieć się, czy możemy Ci pomóc.
czytaj więcej »
<span class="upper">Zobacz</span>
Zobacz
Czy byłeś w podobnej sytuacji

Być może należy Ci się odszkodowanie od linii lotniczej.
czytaj więcej »
<span class="upper">Sprawdź</span>
Sprawdź
Czy należy ci się odszkodowanie

Poznaj prawa przysługujące pasażerom linii lotniczych.
czytaj więcej »

Uzyskaliśmy dla naszych klientów odszkodowania od:

 

Photo
Photo
Photo
Photo
Photo
Photo
Photo
Photo
Photo
Photo
Photo
Photo
Photo
Photo
Photo
Photo
Photo
Photo
Photo
Photo
Photo
Photo
Photo
Photo
Photo
Photo
Photo
Photo
 



Jednocześnie chciałabym w swoim, jak również męża imieniu, bardzo podziękować za profesjonalne podejście do całej sprawy i za pozytywne jej załatwienie. Jesteśmy pod ogromnym wrażeniem Państwa fachowości i profesjonalizmu. Sprawiliście nam ogromną radość.
Jednocześnie chciałabym w swoim, jak również męża imieniu, bardzo podziękować za profesjonalne podejście do całej sprawy i za pozytywne jej załatwienie. Jesteśmy pod ogromnym wrażeniem Państwa fachowości i profesjonalizmu. Sprawiliście nam ogromną radość.
Jednocześnie chciałabym w swoim, jak również męża imieniu, bardzo podziękować za profesjonalne podejście do całej sprawy i za pozytywne jej załatwienie. Jesteśmy pod ogromnym wrażeniem Państwa fachowości i profesjonalizmu. Sprawiliście nam ogromną radość.
Agnieszka z Łodzi z mężem
800 EUR odszkodowania
Łączę pozdrowienia i podziękowania za skuteczne i sprawne czynności podejmowane w celu odzyskania przez nas odszkodowania.
Łączę pozdrowienia i podziękowania za skuteczne i sprawne czynności podejmowane w celu odzyskania przez nas odszkodowania.
Łączę pozdrowienia i podziękowania za skuteczne i sprawne czynności podejmowane w celu odzyskania przez nas odszkodowania.
Hanna z Poznania z mężem
1.200 EUR odszkodowania
Bardzo serdecznie dziękujemy za doprowadzenie naszej sprawy do końca.
Jesteśmy pod ogromnym wrażeniem Państwa fachowości i profesjonalizmu.
Sprawiliście Państwo nam ogromną radość, teraz wiemy, że warto starać się i wierzyć w pomyślne załatwienie sprawy.
Bardzo serdecznie dziękujemy za doprowadzenie naszej sprawy do końca. Jesteśmy pod ogromnym wrażeniem Państwa fachowości i profesjonalizmu. Sprawiliście Państwo nam ogromną radość, teraz wiemy, że warto starać się i wierzyć w pomyślne załatwienie sprawy.
Bardzo serdecznie dziękujemy za doprowadzenie naszej sprawy do końca.
Jesteśmy pod ogromnym wrażeniem Państwa fachowości i profesjonalizmu.
Sprawiliście Państwo nam ogromną radość, teraz wiemy, że warto starać się i wierzyć w pomyślne załatwienie sprawy.
Wiesław z Raciborza
400 EUR odszkodowania

Dane spółki

Serwis PrawoPasazera.pl należy 
do Grupy OWD

OWD Spółka z o. o.
z siedzibą w Białymstoku, 
Al. Solidarności 13 lok. 1
KRS 439106, NIP 542-322-84-92,
REGON 200741144

Kontakt

home
Biuro OWD w Warszawie:
ul. Smyczkowa 12 lok. 31
02-678 Warszawa

phone+48 22 100 47 59
phonelink_ring+48 660 290 240
emailbiuro@prawopasazera.pl

timer

Pn-Pt 08:00 - 16:00
formularz kontaktowy
biuro na mapie
polityka prywatności mapa serwisu