Strona wykorzystuje COOKIES w celach statystycznych, bezpieczeństwa oraz prawidłowego działania serwisu.
Jeśli nie wyrażasz na to zgody, wyłącz obsługę cookies w ustawieniach Twojej przeglądarki.

Zgadzam się Więcej informacji

ODSZKODOWANIA

KONTAKT Z NAMI

PRZYKŁADY

Uzyskaliśmy dla naszych klientów odszkodowania od:

Aktualności

Świąteczne strajki na brytyjskich lotniskach!!!

Jak zapowiadają brytyjscy związkowcy, strajk rozpocznie się w dniu 23 grudnia 2016 r. między innymi na lotniskach Heathrow, Gatwick, Stanstedi Luton, a także w Edynburgu, Glasgow, Manchesterze i Newcastle.Przewiduje się, że strajki potrwają 48 godzin. Taka sytuacja jest szczególnie przykra z uwagi na okres świąteczny, i tysiące pasażerów zdążających do domów na święta.

Jakie prawa przysługują pasażerom w związku z odwołaniem lotów z powodu strajku?

 

W razie odwołania lotu z powodu strajku, linia lotnicza ma obowiązek niezwłocznie skontaktować się z pasażerem i zaproponować alternatywne rozwiązanie np. transport zastępczy na porównywalnych warunkach. Pasażer ma także prawo zmienić datę podróży lub całkowicie z niej zrezygnować i domagać się zwrotu ceny biletu.


Gdy pasażer będąc już na lotnisku dowiaduje się o odwołaniu lotu, przewoźnik ma obowiązek zapewnić  opiekę. W przypadku zaoferowania przez linię połączenia alternatywnego, pasażerom przysługują bezpłatne posiłki i napoje w ilościach proporcjonalnych do czasu oczekiwania na lotnisku. Przewoźnik powinien także umożliwić przeprowadzenie dwóch bezpłatnych rozmów telefonicznych, wysłanie dwóch faksów lub e-maili. Należy także pamiętać, że jeżeli w związku ze strajkiem data podróży przesunęła się co najmniej o jeden dzień, linia lotnicza musi zapewnić bezpłatne zakwaterowanie wraz z transportem do hotelu i z powrotem na lotnisko.


Strajk traktowany jest jako tzw. nadzwyczajna okoliczność, której nie można było uniknąć pomimo podjęcia wszystkich racjonalnych środków. W tej sytuacji nie przysługuje prawo do zryczałtowanego odszkodowania na podstawie Rozporządzenia (WE) nr 261/2004. Jeśli jednak pasażer poniósł szkodę lub przewoźnik nie zapewnił należytej opieki, można i należy złożyć reklamację dochodząc swoich praw! 

data publikacji: 2016-12-19 10:13:15

KOMENTARZE

Na razie brak komentarzy! Twój może być pierwszy!

Dodaj komentarz:
Komentarz ukaże się po jego zatwierdzeniu przez administratora.
<span class="upper">Dowiedz się</span>
Dowiedz się
Jak uzyskać odszkodowanie

Skontaktuj się z nami, żeby dowiedzieć się, czy możemy Ci pomóc.
czytaj więcej »
<span class="upper">Zobacz</span>
Zobacz
Czy byłeś w podobnej sytuacji

Być może należy Ci się odszkodowanie od linii lotniczej.
czytaj więcej »
<span class="upper">Sprawdź</span>
Sprawdź
Czy należy ci się odszkodowanie

Poznaj prawa przysługujące pasażerom linii lotniczych.
czytaj więcej »

Uzyskaliśmy dla naszych klientów odszkodowania od:

 

Photo
Photo
Photo
Photo
Photo
Photo
Photo
Photo
Photo
Photo
Photo
Photo
Photo
Photo
Photo
Photo
Photo
Photo
Photo
Photo
Photo
Photo
Photo
Photo
Photo
Photo
Photo
Photo
 



Dziękuję za załatwienie sprawy. Będę polecał.
Dziękuję za załatwienie sprawy. Będę polecał.
Dziękuję za załatwienie sprawy. Będę polecał.
Krzysztof z Warszawy
250 EUR odszkodowania
Bardzo dziękuję za profesjonalne podejście do całej sprawy i serdecznie dziękujemy Państwu za załatwienie sprawy.
Bardzo dziękuję za profesjonalne podejście do całej sprawy i serdecznie dziękujemy Państwu za załatwienie sprawy.
Bardzo dziękuję za profesjonalne podejście do całej sprawy i serdecznie dziękujemy Państwu za załatwienie sprawy.
Beata z Konarzewa z mężem
500 EUR odszkodowania
Dziękujemy za prowadzenie naszej sprawy.
Jeżeli będziemy potrzebowali, na pewno skorzystamy w przyszłości z usług biura.
Dziękujemy za prowadzenie naszej sprawy. Jeżeli będziemy potrzebowali, na pewno skorzystamy w przyszłości z usług biura.
Dziękujemy za prowadzenie naszej sprawy.
Jeżeli będziemy potrzebowali, na pewno skorzystamy w przyszłości z usług biura.
Michał z Wrocławia z żoną
800 EUR odszkodowania

Dane spółki

Serwis PrawoPasazera.pl należy 
do Grupy OWD

OWD Spółka z o. o.
z siedzibą w Białymstoku, 
Al. Solidarności 13 lok. 1
KRS 439106, NIP 542-322-84-92,
REGON 200741144

Kontakt

home
Biuro OWD w Warszawie:
ul. Smyczkowa 12 lok. 31
02-678 Warszawa

phone+48 22 100 47 59
phonelink_ring+48 660 290 240
emailbiuro@prawopasazera.pl

timer

Pn-Pt 08:00 - 16:00
formularz kontaktowy
biuro na mapie
polityka prywatności mapa serwisu