Strona wykorzystuje COOKIES w celach statystycznych, bezpieczeństwa oraz prawidłowego działania serwisu.
Jeśli nie wyrażasz na to zgody, wyłącz obsługę cookies w ustawieniach Twojej przeglądarki.

Zgadzam się Więcej informacji

ODSZKODOWANIA

KONTAKT Z NAMI

PRZYKŁADY

Uzyskaliśmy dla naszych klientów odszkodowania od:

Aktualności

Świąteczne strajki na brytyjskich lotniskach!!!

Jak zapowiadają brytyjscy związkowcy, strajk rozpocznie się w dniu 23 grudnia 2016 r. między innymi na lotniskach Heathrow, Gatwick, Stanstedi Luton, a także w Edynburgu, Glasgow, Manchesterze i Newcastle.Przewiduje się, że strajki potrwają 48 godzin. Taka sytuacja jest szczególnie przykra z uwagi na okres świąteczny, i tysiące pasażerów zdążających do domów na święta.

Jakie prawa przysługują pasażerom w związku z odwołaniem lotów z powodu strajku?

 

W razie odwołania lotu z powodu strajku, linia lotnicza ma obowiązek niezwłocznie skontaktować się z pasażerem i zaproponować alternatywne rozwiązanie np. transport zastępczy na porównywalnych warunkach. Pasażer ma także prawo zmienić datę podróży lub całkowicie z niej zrezygnować i domagać się zwrotu ceny biletu.


Gdy pasażer będąc już na lotnisku dowiaduje się o odwołaniu lotu, przewoźnik ma obowiązek zapewnić  opiekę. W przypadku zaoferowania przez linię połączenia alternatywnego, pasażerom przysługują bezpłatne posiłki i napoje w ilościach proporcjonalnych do czasu oczekiwania na lotnisku. Przewoźnik powinien także umożliwić przeprowadzenie dwóch bezpłatnych rozmów telefonicznych, wysłanie dwóch faksów lub e-maili. Należy także pamiętać, że jeżeli w związku ze strajkiem data podróży przesunęła się co najmniej o jeden dzień, linia lotnicza musi zapewnić bezpłatne zakwaterowanie wraz z transportem do hotelu i z powrotem na lotnisko.


Strajk traktowany jest jako tzw. nadzwyczajna okoliczność, której nie można było uniknąć pomimo podjęcia wszystkich racjonalnych środków. W tej sytuacji nie przysługuje prawo do zryczałtowanego odszkodowania na podstawie Rozporządzenia (WE) nr 261/2004. Jeśli jednak pasażer poniósł szkodę lub przewoźnik nie zapewnił należytej opieki, można i należy złożyć reklamację dochodząc swoich praw! 

data publikacji: 2016-12-19 10:13:15

KOMENTARZE

Na razie brak komentarzy! Twój może być pierwszy!

Dodaj komentarz:
Komentarz ukaże się po jego zatwierdzeniu przez administratora.
<span class="upper">Podaj dane lotu</span>
Podaj dane lotu
Sprawdzimy, czy należy Ci się odszkodowanie

Skontaktuj się z nami telefonicznie, mailowo lub za pomocą formularza ZGŁOŚ LOT. Bezpłatnie przeanalizujemy Twoją sprawę, bez żadnych zobowiązań. Powierzysz nam sprawę dopiero po podpisaniu indywidualnej umowy (nie stosujemy ogólnych regulaminów).
czytaj więcej »
<span class="upper">Masz gwarancję</span>
Masz gwarancję
że sprawą zajmą się fachowcy


Sprawami naszych Klientów zajmują się wyłącznie profesjonalni prawnicy mający bogate doświadczenie w zakresie odzyskiwania odszkodowań od linii lotniczych, które może wynosić nawet 600 EUR.

czytaj więcej »
<span class="upper">Nie stosujemy cesji</span>
Nie stosujemy cesji
Pełne odszkodowanie wpłynie na Twoje konto

Nasi Klienci nie przelewają na nas swoich praw do odszkodowania. Wobec tego cała kwota odszkodowania wpływa bezpośrednio na Państwa rachunek bankowy. Dopiero wtedy wystawiana jest faktura VAT na należną prowizję.

czytaj więcej »

Uzyskaliśmy dla naszych klientów odszkodowania od:

 

Photo
Photo
Photo
Photo
Photo
Photo
Photo
Photo
Photo
Photo
Photo
Photo
Photo
Photo
Photo
Photo
Photo
Photo
Photo
Photo
Photo
Photo
Photo
Photo
Photo
Photo
Photo
Photo
 



Dziękuję za wszystko, na pewno będę was polecał moim znajomym, jeśli przydarzy im się podobna sytuacja
Dziękuję za wszystko, na pewno będę was polecał moim znajomym, jeśli przydarzy im się podobna sytuacja
Dziękuję za wszystko, na pewno będę was polecał moim znajomym, jeśli przydarzy im się podobna sytuacja
Mateusz z Garwolina ze współpasażerami
1.600 EUR odszkodowania
Jednocześnie chciałabym w swoim, jak również męża imieniu, bardzo podziękować za profesjonalne podejście do całej sprawy i za pozytywne jej załatwienie. Jesteśmy pod ogromnym wrażeniem Państwa fachowości i profesjonalizmu. Sprawiliście nam ogromną radość.
Jednocześnie chciałabym w swoim, jak również męża imieniu, bardzo podziękować za profesjonalne podejście do całej sprawy i za pozytywne jej załatwienie. Jesteśmy pod ogromnym wrażeniem Państwa fachowości i profesjonalizmu. Sprawiliście nam ogromną radość.
Jednocześnie chciałabym w swoim, jak również męża imieniu, bardzo podziękować za profesjonalne podejście do całej sprawy i za pozytywne jej załatwienie. Jesteśmy pod ogromnym wrażeniem Państwa fachowości i profesjonalizmu. Sprawiliście nam ogromną radość.
Agnieszka z Łodzi z mężem
800 EUR odszkodowania
Jeszcze raz gorąco dziękuję za pomoc w odzyskaniu odszkodowania od Enter Air.
Jeszcze raz gorąco dziękuję za pomoc w odzyskaniu odszkodowania od Enter Air.
Jeszcze raz gorąco dziękuję za pomoc w odzyskaniu odszkodowania od Enter Air.
Karolina z Gdańska z córką
500 EUR odszkodowania

Dane spółki

Serwis PrawoPasazera.pl należy 
do Grupy OWD

OWD Spółka z o. o.
z siedzibą w Białymstoku, 
Al. Solidarności 13 lok. 1
KRS 439106, NIP 542-322-84-92,
REGON 200741144

Kontakt

home
Biuro OWD w Warszawie:
ul. Smyczkowa 12 lok. 31
02-678 Warszawa

phone+48 22 100 47 59
phonelink_ring+48 660 290 240
emailbiuro@prawopasazera.pl

timer

Pn-Pt 08:00 - 16:00
formularz kontaktowy
biuro na mapie
polityka prywatności mapa serwisu