Strona wykorzystuje COOKIES w celach statystycznych, bezpieczeństwa oraz prawidłowego działania serwisu.
Jeśli nie wyrażasz na to zgody, wyłącz obsługę cookies w ustawieniach Twojej przeglądarki.

Zgadzam się Więcej informacji

ODSZKODOWANIA

KONTAKT Z NAMI

PRZYKŁADY

Uzyskaliśmy dla naszych klientów odszkodowania od:

Prawo pasażera

Prawa pasażerów są określone w Rozporządzeniu Parlamentu Europejskiego i Rady WE 261/2004 z dnia 11 lutego 2004 r., na podstawie którego obowiązują jednakowe, na terenie Unii Europejskiej, zasady pomocy i odszkodowań dla pasażerów linii lotniczych. Regulacją i ochroną są objęte przypadki odwołania, opóźnienia lotu, odmowy przyjęcia na pokład lub przeniesienia do niższej klasy. Zasady te obowiązują wszystkich przewoźników (linii tradycyjnych, nisko kosztowych i czarterów), bez względu na cenę biletu, klasę podróży i klasę rezerwacyjną.


Co najistotniejsze - Rozporządzenie to przyznało pasażerom prawo do zryczałtowanego (niezależnego od wysokości poniesionej szkody) odszkodowania w przypadku odwołania lotu lub odmowy przyjęcia na pokład. W październiku 2012 r. Trybunał Sprawiedliwości Unii Europejskiej wyjaśnił, że Rozporządzenie umożliwia pasażerom dochodzenie odszkodowania również za opóźnienia lotu dłuższe niż trzy godziny. Więcej o zasadach przyznawania odszkodowań piszemy w zakładkach opóźniony lotodwołany lotodmowa przyjęcia na pokład.


Pasażerowi nie przysługuje prawo do odszkodowania jedynie wtedy, jeżeli przewoźnik lotniczy jest w stanie dowieść, że odwołanie lub duże opóźnienie lotu jest spowodowane zaistnieniem nadzwyczajnych okoliczności, których nie można było uniknąć pomimo podjęcia wszelkich racjonalnych środków. Dotyczy to takich okoliczności jak: złe warunki pogodowe, nieustabilizowana sytuacja polityczna, czy ryzyko związane z względami bezpieczeństwa.


Niezależnie od prawa do odszkodowania, gdy lot zostaje odwołany lub przewidywane jest znaczne opóźnienie lotu, pasażerowie mają prawo do tego, aby otoczono ich opieką w czasie oczekiwania na lotnisku. W zakres takiej bezpłatnej opieki wchodzi m.in.: zapewnienie posiłków i napojów w ilościach adekwatnych do czasu oczekiwania, zakwaterowanie w hotelu, o ile jest to konieczne, wraz z pokryciem kosztu dowozu. Przede wszystkim zaś przewoźnik jest zobowiązany do poinformowania pasażerów opóźnionego lub odwołanego lotu o przysługujących im prawach i procedurach.


W przypadku odwołania lotu lub odmowy przyjęcia na pokład, przewoźnik ma również obowiązek, według wyboru pasażera, zwrócić koszt biletu (gdy pasażer odstępuje od umowy) lub zapewnić alternatywny lot w najwcześniejszym możliwym terminie lub w terminie dogodnym dla pasażera.


<span class="upper">Podaj dane lotu</span>
Podaj dane lotu
Sprawdzimy, czy należy Ci się odszkodowanie

Skontaktuj się z nami telefonicznie, mailowo lub za pomocą formularza ZGŁOŚ LOT. Bezpłatnie przeanalizujemy Twoją sprawę, bez żadnych zobowiązań. Powierzysz nam sprawę dopiero po podpisaniu indywidualnej umowy (nie stosujemy ogólnych regulaminów).
czytaj więcej »
<span class="upper">Masz gwarancję</span>
Masz gwarancję
że sprawą zajmą się fachowcy


Sprawami naszych Klientów zajmują się wyłącznie profesjonalni prawnicy mający bogate doświadczenie w zakresie odzyskiwania odszkodowań od linii lotniczych, które może wynosić nawet 600 EUR.

czytaj więcej »
<span class="upper">Nie stosujemy cesji</span>
Nie stosujemy cesji
Pełne odszkodowanie wpłynie na Twoje konto

Nasi Klienci nie przelewają na nas swoich praw do odszkodowania. Wobec tego cała kwota odszkodowania wpływa bezpośrednio na Państwa rachunek bankowy. Dopiero wtedy wystawiana jest faktura VAT na należną prowizję.

czytaj więcej »

Uzyskaliśmy dla naszych klientów odszkodowania od:

 

Photo
Photo
Photo
Photo
Photo
Photo
Photo
Photo
Photo
Photo
Photo
Photo
Photo
Photo
Photo
Photo
Photo
Photo
Photo
Photo
Photo
Photo
Photo
Photo
Photo
Photo
Photo
Photo
 



Bardzo dziękuję za profesjonalne podejście do całej sprawy i serdecznie dziękujemy Państwu za załatwienie sprawy.
Bardzo dziękuję za profesjonalne podejście do całej sprawy i serdecznie dziękujemy Państwu za załatwienie sprawy.
Bardzo dziękuję za profesjonalne podejście do całej sprawy i serdecznie dziękujemy Państwu za załatwienie sprawy.
Beata z Konarzewa z mężem
500 EUR odszkodowania
Dziękuje za pomoc, pewnie sama nie dałabym rady, gratuluję skuteczności
Dziękuje za pomoc, pewnie sama nie dałabym rady, gratuluję skuteczności
Dziękuje za pomoc, pewnie sama nie dałabym rady, gratuluję skuteczności
Barbara z Warszawy z mężem
800 EUR odszkodowania
Bardzo serdecznie dziękujemy za doprowadzenie naszej sprawy do końca.
Jesteśmy pod ogromnym wrażeniem Państwa fachowości i profesjonalizmu.
Sprawiliście Państwo nam ogromną radość, teraz wiemy, że warto starać się i wierzyć w pomyślne załatwienie sprawy.
Bardzo serdecznie dziękujemy za doprowadzenie naszej sprawy do końca. Jesteśmy pod ogromnym wrażeniem Państwa fachowości i profesjonalizmu. Sprawiliście Państwo nam ogromną radość, teraz wiemy, że warto starać się i wierzyć w pomyślne załatwienie sprawy.
Bardzo serdecznie dziękujemy za doprowadzenie naszej sprawy do końca.
Jesteśmy pod ogromnym wrażeniem Państwa fachowości i profesjonalizmu.
Sprawiliście Państwo nam ogromną radość, teraz wiemy, że warto starać się i wierzyć w pomyślne załatwienie sprawy.
Wiesław z Raciborza
400 EUR odszkodowania

Dane spółki

Serwis PrawoPasazera.pl należy 
do Grupy OWD

OWD Spółka z o. o.
z siedzibą w Białymstoku, 
Al. Solidarności 13 lok. 1
KRS 439106, NIP 542-322-84-92,
REGON 200741144

Kontakt

home
Biuro OWD w Warszawie:
ul. Smyczkowa 12 lok. 31
02-678 Warszawa

phone+48 22 100 47 59
phonelink_ring+48 660 290 240
emailbiuro@prawopasazera.pl

timer

Pn-Pt 08:00 - 16:00
formularz kontaktowy
biuro na mapie
polityka prywatności mapa serwisu